Lt / En
Ekspatrijuoto meno centras (EM C)
Kuratorius: Mathieu Copeland
2004.X.31 - XI.19
Dalyviai:
Brian Eno, Pierre Huyghe, Ben Kinmont, Claude Leveque, Didier Marcel, Olivier Mosset, Shimabuku, Dan Walsh, Ian Wilson

Tai paroda, kuri vyksta visur, visada, su visais.

Ekspatrijuoto meno centras (EM C) – tai keliaujanti paroda, kuri vyksta tada, kai meno institucija (muziejus, galerija ar meno centras) yra uždaryta, kai viena paroda uždaroma ir ruošiama nauja, arba per finansinių problemų, remonto ar kitų priežasčių sukeltus neveiklumo laikotarpius.

EM C turi visus parodą apibrėžiančius parametrus, išskyrus vieną – erdvės kontekstas čia pakeičiamas erdvės nebuvimo kontekstu. Šis kuratorinis projektas tuo pat metu yra ir paroda laiko momente, ir laiko momento paroda, kuri yra patalpinta į laiko, erdvės ir parodų protarpius (in-betweens). EM C ne tik atsižvelgia į iš anksto sudarytą vidinį parodų tvarkaraštį, bet ir į gausių institucijų sukurtą išorinę sistemą. EM C yra parodų kalendorių ir tvarkaraščių negatyvas, nuolat augantis anksčiau neišnaudoto laiko telkinys.

EM C sudarė specifinio konteksto kūrinių serijos, kurių autoriai yra Brian Eno, Pierre Huyghe (reprezentavo Prancūziją Venecijos bienalėje 2001), Ben Kinmont (Documenta XI, Kaselis), Claude Leveque (pastovi paroda PS1, Niujorkas), Didier Marcel, Olivier Mosset, Shimabuku (Utopia Station, Venecijos bienalė 2003), Dan Walsh ir Ian Wilson.

Susidedantis iš tapybos, skulptūros, instaliacijos ir žmogaus intervencijos elementų, EM C išsidėstė skirtingose Šiuolaikinio meno centro vietose.
Galerija
Kalendorius
Haruno Farockio filmų retrospektyva | Nepatogus kinas
Susitikimas su meno leidyklos „Primary Information“ įkūrėju Jamesu Hoffu
Leidykla „Circle Books“: prieinamumo politika, archyvų naudojimas ir partnerystė leidyboje
„Žinios iš kažkur kitur“. Kultūros vaidmuo 9-ojo dešimtmečio pabaigos Europos demokratinėse permainose
Vilniaus galerijų savaitgalis Šiuolaikinio meno centre
Triguba sąmonė: Ciarán Wood video darbų peržiūra
Archyvas